Een verhaal met potentie

15 oktober 2019
aat ik maar gelijk beginnen met het feit dat dit boek een veel hoger cijfer had kunnen krijgen want het verhaal op zich heeft zoveel potentie. Dit is ook een van de redenen waarom ik vaak geen recensie aanvragen aanneem van boeken die door bookscout worden uitgeven. Oke laten we terug gaan naar het boek in het verhaal maken we dus kennis met Stefany Kopoulos van de een op de andere dag moet ze een baan zoeken de reden daarvan ga ik niet gelijk verklappen. Ze vindt een baan bij een hele aardige baas maar dan begint pas eigenlijk de ramp. Op een dag word ze wakker op de bank gedrogeerd verkracht en zwanger. Maar wat is er precies gebeurd en wie heeft haar zwanger gemaakt? Wie is de dader en moet ze het kindje wel of niet houden. Allemaal vragen die in het verhaal aan bod komen. Zoals ik al zei het verhaal op zich zelf is gewoon goed en zo zou een dikke 10 kunnen krijgen. Echter mist dit boek een goede redactie en proeflezing er zitten aardig wat zinnen is die gewoon net niet helemaal lekker doorlopen en daardoor leest het allemaal net niet lekker weg.

Ik hoop dan ook dat sharella samen met een goede redacteur dit boek gaat nalopen en dan nog eens opnieuw uitgeven bij een goede uitgever want dat verdiend het boek. Maar voor nu krijgt het een zes van me.

Meer recensies van