Het laatste woord

Melisje1986 27 oktober 2017
Het laatste woord, Piet Baete
Het begint met “heb jij papa vermoord?”
Vanaf dan laat het verhaal je niet meer los. Je hebt zoveel zin om te weten wie Patrick heeft vermoord. Wie was het? Zijn vrouw? Zijn zoon? Of iemand uit het verleden? Je hersenen werken op volle toeren, en geloof mij, deze draaien heel het verhaal overuren!
Er zijn bepaalde dingen die je als trouwe lezer en volger van Piet zijn boeken wel zult herkennen. Vooral een paar gelijkenissen met zijn vorige boek “Wie niet weg is” . Zoals de weg die Maarten aflegt, mensen tegenkomt die hem begeleiden in zijn verwerkingsproces en hem laten nadenken hoe de toekomst er kan uitzien of die hem helemaal de das kunnen omdoen en vergeet wie hij nu uiteindelijk is…. Maar diit moet je als lezer maar zelf ontdekken.
Wat leuk aan dit verhaal is, is de persoonlijke toets van de schrijver. Piet speelt graag golf als ontspanning en ook dit brengt hij als ontspanning neer in het verhaal. Laat ons dan maar zwijgen wat je op het einde van het verhaal te weten komt