Aanrader!

Melly 27 juni 2016
Het is een bijzonder boek en dat bedoel ik niet in slechte zin. In het begin dacht ik van 'wat ben ik nu eigenlijk aan het lezen?' of 'waar gaat het nu eigenlijk over?' Was voor mij in het begin niet helemaal duidelijk.

Naarmate ik verder las werd alles steeds duidelijker en vond ik Seren een steeds leuker karakter worden. Ik vind haar gevechtslust echt geweldig! Ze is duidelijk, eerlijk en weet heel goed wat ze wilt. Een karakter als haar heeft respect verdiend als je in zo wereld leeft en de dingen doet die zij heeft gedaan.
De verhaallijn is ontzettend goed uitgewerkt en tot in de kleinste details verwerkt, waardoor het boek heel geloofwaardig overkomt. De schrijfsstijl is erg prettig. Je leest snel en mist geen onderwerpen die belangrijk zijn om het boek te begrijpen.

Wat ik ook nog even wil vertellen dat, even tussendoor, wauw maar wat een ongelooflijke rare dingen er op de Ventura gebeuren. Het is begrijpelijk dat het gebeurt, maar als ik Seren was, had ik precies hetzelfde gedaan! Haha.

Uiteindelijk ging het boek een kant uit die ik nog had verwacht. Het einde vond ik echt geweldig geschreven. Kate heeft het prachtig gedaan, aangezien ik niet denk dat ze ooit dezelfde ervaring heeft meegemaakt.

Ik heb het boek 3.5 ster gegeven.

Meer recensies van Melly