Recensie De bezieling

mem 27 september 2009
Deze reactie bevat spoilers, selecteer de tekst om de spoilers te lezen. Door de actualiteit van het onderwerp is dit boek meer dan een thriller,het is tevens een aanklacht tegen de huidige mentaliteit van schreeuwende media en politici.
volksgericht tegen vermeende daders door ophitsende media en politici hebben we hier nog niet gehad,maar je kan je voorstellen dat het gebeurt.
Tess Franke heeft dat in een vlot geschreven en prima leesbaar boek aan de kaak gesteld.
Het was mijn eerste kennismaking met haar ,maar ben zeker van plan andere boeken van haar te lezen.
Ik geef 3,5 duim voor dit boek maar rond het af naar beneden.Want voor mij is het een tussendoorboek gebleven ondanks het onderwerp.

Meer recensies van mem