heerlijk wegdroom boek

Merelx 17 juni 2018
Het boek is een erg leuk en aangrijpend boek. Wat fijn is aan het verhaal is dat het meten begint en er niet tijd wordt gewonnen door er om heen te draaien. Het boek leest heerlijk weg en de personen worden goed beschreven. Het enige wat wel jammer was is dat ik vind dat Gideon niet erg beschreven wordt.

Ella
Ze is een stoer meisje, maar dan niet door haar uiterlijk maar vooral door haar gedrag. Ze geeft niet snel op. Ik moet zeggen dat in sommige opzichten best op haar zou willen lijken. Sommige keuzes van haar vind ik wel raar, maar ze zijn ster niet voorspelbaar.

Reed
Reed is de heerlijke/knappe bad boy van dit verhaal. Bij wordt in het begin beschreven als een echte klootzak, maar ik ben me echt aan hem gaan hechten. Hij wordt heel goed beschreven in het verhaal. Hij is eigenlijk een echt snoepje onder dat muurtje dat hij om zijn hart heeft gebouwd.

Ik kon het boek niet meer wegleggen toen ik er in begonnen was. Ik heb het binnen 2 dagen uitgelezen. en wou meteen beginnen met het nieuwe deel. Dit boek ga ik zeker nog een lezen. (een stuk of 10 keer)

Meer recensies van Merelx