Goed boek !

Mieke Piersma 20 oktober 2015
Opnieuw een heerlijk boek van Heleen van der Kemp! Ook het privéleven van de sympathieke politievrouw Britt Franken is weer fantastisch om te lezen..Dit is het 4e deel met Britt in de hoofdrol als agente en ik hoop dat er ook een 5e deel zit aan te komen.
Ondanks dat dit een heel goed boek is, had ik in het begin wat moeite om in het verhaal te komen.
Ik kon mijn hoofd er niet bij houden met de vele personages, maar toen ik goed in het verhaal zat, kon ik niet stoppen. Wow, wat een heerlijk boek met een zeer actueel thema...
Het boek is niet zozeer nagelbijtend spannend, maar boeiend en onderhoudend genoeg om er van te genieten. En dat geldt voor alle boeken van deze schrijfster!
Ik vond het einde nogal abrupt, alsof er een volgend deel komt en natuurlijk hoop ik dat dit zo is!
Het boek is zeker een aanrader!

Meer recensies van Mieke Piersma