Boeiend YA boek!

Mieke Piersma 27 maart 2015
Dit was weer zo'n heerlijk YA thriller waar je doorheen vliegt. Sam en Jessie zijn hartsvriendinnen en Sam krijgt de schrik van haar leven als ze hoort dat Jessie een zelfmoordpoging heeft gedaan op de avond na het schoolfeest. Sam zou bij Jessie logeren die avond en kan niet begrijpen waarom Jessie zich voor de trein zou werpen...Gelukkig overleeft Jessie het ongeluk en beland zwaar gewond in het ziekenhuis...
Sam gelooft niet in een zelfmoordpoging en gaat zelf op onderzoek uit wat er precies met haar vriendin gebeurt is. Beetje bij beetje komt ze achter de waarheid en niets is meer wat het lijkt!

Dit is een heerlijk boek die geen moment verveeld. Ik heb mij er prima mee vermaakt! 4*

Meer recensies van Mieke Piersma