Wat een gruwelijk verhaal over wat Angel doorgemaakt heeft.
Het boek kan je niet lezen zonder dat je maag omdraait...ongelooflijk dat er zulke ouders bestaan. Meestal komen ze er ook nog zonder straffen af.
Opnieuw is Jeugdzorg weer in gebreke gebleven en dat maakt mij toch zo kwaad..!!
Terwijl jeugdzorg op de hoogte was van het sexueel misbruik en de martelingen, werd Angel gewoon weer naar huis gestuurd alsof er niets aan de hand was.
Vreselijk! Wàt een slechte organisatie en wat laten ze veel steken vallen, wat uiteindelijk kinderlevens gekost heeft. Walgelijk!

Hoe schrijnend is het dat ze de naam Angel draagt, terwijl haar ouders haar een duivelskind noemen. Deze duivelouders zouden levenslang moeten krijgen.

Ik heb veel bewondering voor Angel dat zij hiermee naar buiten gekomen is.
Een hele sterke vrouw, die het gevecht aangegaan is en ik hoop dat ze ondanks haar trauma, haar leven weer op de rails krijgt. Om te lezen is dit een vreselijk boek, maar het verhaal is zo goed verwoord dat ik het 5* heb gegeven.

Reacties op: Recensie Het duivelskind

Bestel het boek bij Libris vanaf 16,95 Bestel het ebook bij Libris voor 9,95