Goede thriller!

Mieke Piersma 27 februari 2017
Het verhaal begint lekker spannend, vooral als er een meisje in het donker op de weg gevonden wordt nabij het huis van Anne en Guido.
Ze nemen haar mee naar huis en Anne brengt haar naar bed. De volgende dag ontdekt Anne dat het meisje verdwenen is met Guido en de hond.
Het huis is één grote ravage… Een mysterieuze zaak waar ze zijn, dat houdt je o.a. vastgekleefd aan het boek, omdat je wilt weten wat er gebeurd is.

Michael Berg heeft een vlotte en gemakkelijke schrijfstijl en lekker boeiend, zodat je er totaal geen moeite mee hebt om lekker uren door te lezen.
In het boek wisselen heden en verleden elkaar af en de spanning loopt behoorlijk op, alhoewel sommige auto-achtervolgingspassages een beetje langdradig werden.
Geleidelijk aan wordt het steeds meer duidelijk wie Guido is en het plot is gewoon goed, maar niet overweldigend! Ik waardeer dit boek met 4* omdat het verhaal goed inelkaar zit en de personages goed uit de verf komen!

Meer recensies van Mieke Piersma