Meesterlijke goede thriller

Mieke Piersma 06 juni 2019
Het verhaal verteld over Mikayla, die volledig instort als haar man zelfmoord pleegt. Haar wereld staat op z’n kop en als ze onverwachts een huis in Canada als erft van Steven , besluit ze om met haar beide kinderen daarheen te gaan. Ze blijft na het overlijden met veel vraagtekens zitten en de belangrijkste vraag is: Hoe goed kende ze hem? Had hij geheimen voor haar? Waarom stapte hij uit het leven?
Hij heeft haar niks verteld over een huis in Canada, die hij in zijn bezit had.

Er gebeuren vreemde dingen in Rocky Roads. Mikayla voelt zich bedreigd en vreest ook voor het leven van haar dochter en zoontje. Het is duidelijk dat de kleine gemeenschap niet blij is met haar aanwezigheid.
Ze laat zich niet bang maken en gaat op onderzoek uit….

Een meesterlijke goede thriller, die ik in één adem heb uitgelezen. Spannend vanaf de eerste bladzijde tot de laatste!

Meer recensies van Mieke Piersma