Raadselachtig !

Mieke Piersma 21 december 2015

Als er in het dorp mysterieuze ongelukken gebeuren, vraagt Jolien zich af of zij er wel zo veilig woont als zij dacht.Het lijken allemaal toevalligheden, maar als zij een vreemd briefje krijgt, gaat ze twijfelen of haar ex-man Jeroen door een ongeluk is overleden of moedwillig om het leven is gebracht.
Jolien had een goed contact met de vader van haar twee zoontjes en wil de onderste steen boven krijgen wat er precies gebeurd is. Het politieonderzoek stagneert en intussentijd gebeuren er meer raadselachtige "ongelukken"! Jolien vraagt zich angstig af of zij misschien de volgende is waar iets vreselijks mee gebeurd...en haar gevoel bedriegt niet!

Ik vond dit een fantastisch boek om te lezen, vooral ook omdat je een paar keer op het verkeerde been werd gezet. Ik lees graag de boeken van deze schrijfster en hebben mij nog nooit teleurgesteld!
Wat mij betreft kan ik dit boek aanraden...heerlijke vlotte schrijfstijl en boeiend genoeg om hem in één adem uit te lezen!

Meer recensies van Mieke Piersma