Geen thriller

Mieke Piersma 06 maart 2017
Ik heb me wel een paar uurtjes vermaakt met dit boek van René Appel, het verhaal vond ik prima, maar er zat totaal geen spanning in.
Het was in mijn beleving meer een roman, dan een thriller..

Als Trudy, de moeder van Suzan, op haar sterfbed ligt vraagt Suzan nogmaals en nu voor de laatste keer wie haar biologische vader is.
Haar moeder murmelt een paar woordjes en dan overlijd ze. Trudy huurt een privédetective om te achterhalen wie nu de vader is..
Het huwelijk van Trudy komt in zwaar weer terecht, want ze hoort van haar vriendin dat haar man Ron vreemd gaat…

De titel “Verzwegen” vond ik niet echt op zijn plaats, want je komt eigenlijk direct al te weten wie de vader is. Bovendien wordt direct verteld met wie Ron een verhouding heeft, dus er zitten geen verassende elementen in het verhaal. Het is wel een lekker boek om te lezen, maar ook niks meer. Ik was teleurgesteld
dat in deze “literaire thriller” totaal geen spanning aanwezig was en het plot was ook niet sterk. Jammer!

Meer recensies van Mieke Piersma