Lilian Schneider presenteert deze twee zaken aan de lezer; ze hebben ogenschijnlijk niets met elkaar te maken.
De wisselende verhaallijnen van de hoofdpersonen Lena, Joost, Fee en Luuk zorgen er voor dat je als lezer uitkijkt naar het volgende stukje over deze hoofdpersoon. De spanningsboog wordt groter op deze manier.

Door de prettige schrijfstijl: niet te lange zinnen en geen moeilijke woorden, leest deze thriller lekker vlot.
De hoofdpersonen worden uiteindelijk goed uitgediept, met uitzondering van Lena. En het blijft spannend door een paar verrassingen. Ik was heel blij voor Lena dat ze haar hond George bij zich had in Appingedam.
Bij haar personage blijven nog wat vragen open staan. Hoe zal het verder gaan tussen Lena en Matt? Blijft Lena in Appingedam of trekt de hoofdstad toch nog en zal ze haar eigen onderzoeksbureau gaan starten?

Dit verhaal over wat alcoholmisbruik met een mens kan doen, over machtsmisbruik en verkeerde loyaliteit heb ik graag gelezen. Ik hoop op een spoedig vervolg op 'Een wreed voorjaar'.

Reacties op: Ik kijk uit naar een vervolg

Een wreed voorjaar - Lilian Schneider
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50 Bestel het e-book € 5,99