Het leest als een thriller, zo spannend!

Mieke Schepens 13 juli 2015
Ongelooflijk wat deze auteur mee heeft gemaakt en wat hij ontdekt heeft! En het begon allemaal heel toevallig…

De ontdekkingen worden heel nauwkeurig beschreven, soms is de uitleg voorzien van een afbeelding zodat het ook voor een amateur of liefhebber zoals ikzelf duidelijk werd waar het over gaat. Wat me ook duidelijk is geworden is dat al deze ontdekkingen en openbaringen niet zonder gevaar zijn.Ook het verband tussen het Judas-evangelie en de gnostiek zijn goed uitgelegd.

Wanneer je, net zoals ikzelf liefhebber van kunst uit de oudheid en spannende verhalen zoals De Da Vinci Code bent, is dit boek een aanrader. Arthur Brand heeft met het publiceren toch wel erg zijn nek uitgestoken!
Ik heb het boek graag gelezen en zal zeker zo nu en dan nog een keer bepaalde passages teruglezen. Want het blijft nieuws!

Meer recensies van Mieke Schepens