Intens liefdesverhaal

Mieke Scheveningen 13 augustus 2018
Ik had geen hoge verwachtingen van Colleen Hoover. Het genre zou ‘new adult’ zijn en een romantisch verhaal. Ook is dit het eerste boek dat ik van haar hand lees dankzij de Vakantiebieb van 2018. Vanaf nu heb ik wel hoge verwachtingen! Dit is een van de mooiste liefdesverhalen die ik sinds tijden gelezen heb! Eerst vond ik het schattig. Een puppy love. Heel herkenbaar, want ik ben met de mijne getrouwd en onze liefde is sindsdien gerijpt en anders van vorm geworden. De eerste fase van echte liefde blijft onvergetelijk! Colleen beschrijft deze ontluikende ware liefde op een hele integere en poëtische manier. Maar hier blijft het niet bij. Ik viel van de ene verbazing in de andere en na vele verrassingen was het boek uit en ‘leefden ze nog lang en gelukkig’. Dit is niet zomaar een feelgood boek, dit is er één met een briljanten randje. Heerlijk boek!

Meer recensies van Mieke Scheveningen