Volle bloei

14 juni 2018
Wat een geweldig leuk boek is volle bloei,als je uitgelachen bent volgt een traan,vijf vrouwen zo verschillend maar je gaat van ze houden,Zo snel geschreven dat het geen moment gaat vervelen,Ik weet nu weer hoe belangrijk vriendschap is.Ik mis de vijf dames nu al,de dromen die ze delen en helpen te verwezenlijken.Zo herkenbaar uit het leven gegrepen.Eindelijk een boek over dames van een oudere leeftijd die nog dromen wensen en gevoelens hebben,kleinloog heeft met zo veel humor en gevoel een prachtig boek geschreven en gaat geen onderwerp uit de weg ,Eindelijk een boek waar oudere mensen nog steeds midden in het leven staan.Ik heb van het boek genoten en zal het zeker aan iedereen aanbevelen.