Spannend

18 oktober 2014
Leona Lindberg is politieagente bij de afdeling van ernstige delicten. Ze is getrouwd met Peter en hebben twee kinderen, Beatrice is 5 jaar en Benjamin is 3 jaar.
Voor de buitenwereld lijkt het een ideaal gezin maar in werkelijkheid is het heel anders.
Leona heeft weinig gevoelens voor haar kinderen. Ze weet niet hoe het voelt om een slecht geweten te hebben. Leona stapt heel gemakkelijk een grens over waar anderen zich daar veel bedenkingen over zouden hebben.
In de nachten zit ze veel achter de computer waar ze probeert om haar verliezen terug te winnen. Overdag is ze op haar werk bezig met zaken die dicht bij haar staan maar dit heeft niemand in de gaten.
Ze werkt aan een zaak waar een zevenjarig meisje een groot geldbedrag heeft buitgemaakt in een bank. Het meisje ziet er zo toegetakeld uit zodat ze in staat is om te ontkomen. Het blijft niet bij deze ene overval.
Er wordt een onderzoeksteam gevormd waar Leona het voor het zeggen heeft.
Dan neemt de journalist Christer Skoog contact op met Leona omdat hij bewijsmateriaal heeft.
Hierdoor komt er een grote druk op Leona te staan.

Geweldig dat ik dit spannende boek van Dizzie heb mogen lezen. Vanaf het begin is het een geweldig spannend verhaal. Kon het boek maar moeilijk opzij leggen.
Dit boek is echt een aanrader voor iedereen die van spannende verhalen houdt.

Meer recensies van