Geweldig

17 december 2014
Hoofdpersoon in dit boek is Sky, een tiener. Ze is geadopteerd door Karen en is heel beschermend opgevoed. Ze hebben geen telefoon, internet of televisie. Sky gaat eerst niet naar school maar krijgt jarenlang thuisonderwijs van Karen. Op een gegeven moment gaat Karen toch naar school. Ze wil graag
het leven ervaren zoals iedereen van haar leeftijd. Ze ontmoet Dean Holder en wordt verliefd op hem en dan wordt alles ineens anders. Dean is een knappe jongen maar heeft niet zo'n goede reputatie. Voor zijn gedrag is een reden voor. De vriendschap heeft veel hoogte- en dieptepunten. Sky lijkt emotieloos maar Dean maakt veel gevoelens in haar wakker die ze niet voor mogelijk had gehouden. Ze duikt in het verleden en ontdekt dan veel dingen die zijn gebeurd en ook hoe het allemaal met haar gegaan is. Ook over Dean en zijn zusje komt ze veel te weten.
Er zit veel spanning in het verhaal en je leeft helemaal met Sky mee. De ene gebeurtenis is nog niet afgelopen en dan gebeurd er al weer wat anders wat ik niet had verwacht. Dit is een boek die ik iedereen kan aanraden want het is een prachtige verhaallijn. Er zit veel spanning en romantiek in. Kon het boek moeilijk aan de kant leggen want het is een geweldig boek met een meeslepend verhaal.

Meer recensies van