Interessant onderwerp

Els Blaton 28 september 2018
Zoals zo veel boeken in de sociale media verschijnen en besproken worden, was dit bij 'De teruggekeerden' van Jason Mott ook zo. Een boek met een intrigerend onderwerp. Ik was benieuwd.
Het boek is vlot te lezen. Interessant onderwerp. Maar daar houdt het voor mij op. Ik was teleurgesteld toen ik het las. Het bleek niet wat ik er van verwacht had. Ik kan me dan natuurlijk niet houden, en lees toch het boek volledig uit. Je weet nooit of het keert, of het uiteindelijk toch nog voor een verrassing zorgt, maar dat was niet het geval voor dit boek.
De inhoud sprak mij enorm aan, maar uiteindelijk bleek het boek niet mijn ding te zijn. Te weinig antwoorden, te weinig verhaal, te weinig spanning.

Gelukkig dat 'smaken en kleuren' verschillen ;-)

Meer recensies van Els Blaton