aanrader!

miranda 29 december 2014
Ik las het boek na een eerdere kennsmaking middels het boek Galgenveld.
Schaduwkant is geen actie-triller maar als je graag leest over relaties, emoties en onderhuidse spanningen, dan is dit boek echt n aanrader.
Middels niet al te lange hoofdstukken lees je afwisselend over Noras jeugd als 17-jarige en de huidige 28-jaige Nora die kampt met overgewicht en de gevolgen van haar vaders keuze te vluchten naar het buitenland.
Wat Isa Maron goed weet te verwoorden zijn de angst en reden van Noras gedachten en waarom ze is geworden wie ze nu is, en de zieke feedersdrang van Joerie.
Ik vond het zo goed geschreven dat het makkelijk is je in te leven in Nora en je hoopt gaandeweg het boek dat ze haar kracht hervindt die ze als tiener moet hebben gehad voordat haar veilige leven verwoest werd door haar vaders daad.

Meer recensies van miranda