Hoe ver ga jij voor de waarheid ?

Missmel 27 maart 2017
De juiste man gaat over advocaad oscar seefelt , Zijn zoon jelte is jaren geleden aangereden op 20 jarige leeftijd , Oscar heeft een vermoeden wie de dader is maar dit is nooit officeel bekend geworden . Hij kan het overlijden van zijn zoon dan ook niet laten rusten en is opzoek naar gerechtigheid . Hij verdenkt Alexander een oud collega van de aanrijding . Als na 20 jaar de zaak gaat verjaren blijft hij toch nog onverwoed proberen alexander als schuldige van de aanrijding van zijn zoon aan te wijzen .

Het boek sleept je als een kabbelend meertje mee in het verhaal het is geen mega spannende thriller maar je leest er lekker door heen en het verhaal vind ik erg goed ! Daarom 4 sterren voor dit boek

Meer recensies van Missmel