Wie is Erika?

moonfran 23 september 2018
3,5 sterren
Nadat ik het boek dicht had geslagen, duurde het even voordat ik wist hoe ik dit boek moest waarderen qua sterren.
Dit komt omdat mijn gevoel bij dit boek niet constant hetzelfde was. Er waren stukken die ik heel goed vond, maar ook mindere stukken en wat irritaties.
Irritaties in de zin van geloofwaardigheid mbt Erika, de af en toe zeer gedetailleerde manier van beschrijvingen, grote stappen die ineens genomen worden in het verhaal en waardoor ik het gevoel had dat er (te)veel geschrapt is.
Wie is Erika, wat is haar geschiedenis?? Dat komt niet helemaal goed naar voren. Ik weet nu eigenlijk nog zeer weinig van haar.
Wat ik meestal ervaar bij politie-procedure thrillers is enige vorm van humor bij de politiefunctionarissen. Dat is in dit boek compleet afwezig. Erika vond ik in het begin ook niet echt sympathiek (net als alle andere hoofdrolspelers).
Wat ik wel goed vond was het page turning gehalte, een spannend boek waar je binnen 2 dagen doorheen vliegt. Neerleggen lukt bijna niet. Ik neem ook mijn eigen leesplezier mee in de beoordeling, dus vandaar de 3,5 ster. Was het puur op het verhaal gebasseerd, dan had het 3 ster gekregen. Er is dus er enige ruimte voor verbetering

Meer recensies van moonfran