De wreker

monica 28 oktober 2018
"De wreker "heb ik gekozen om mee te doen met "de week van het vergeten boek".Ik had al twee andere titels van Fitzek gelezen maar om de een of andere reden bleef "De wreker"steeds maar liggen.
Robert Stern heeft een goede reputatie als advocaat.Op een dag krijgt hij een bericht van zijn voormalige vriendin Carina met een bijzondere zaak.Het gaat om de tien-jarige Simon die ernstig ziek is.De jongen beweerd dat hij in zijn vorig leven een aantal mensen heeft omgebracht.Hij kan dit ook in alle details beschrijven.Stern en Carina gaan uiteindelijk op onderzoek en stuiten op bizarre zaken.
Wanneer Stern op een gegeven moment een dvd ontvangt waarop zijn overleden zoon is te zien,die nu levend voor de camera staat wordt het echt een bizarre zaak.
In dit verhaal wordt de spanning heel goed opgebouwd,de personages vond ik wat minder uitgediept dat was jammer.
Ik geef dit boek **** sterren.

Meer recensies van monica