There is a tin line between good and bad!

Monique 05 oktober 2016
Het verhaal wordt ons verteld door Fielding Bliss. Een gebeurtenis uit het jaar 1984 zal voorgoed zijn kijk op het leven veranderen.

In dat jaar heerst er een hittegolf, die alle warmterecords heeft verbroken.
Het lijkt wel of iedereen daardoor van slag raakt.

Autopsy, Fieldings vader, plaats een uitnodiging in de krant om de duivel uit te nodigen. Niet lang daarna verschijnt Sal.

Sal verteld dat hij de duivel is en ingaat op de uitnodiging van Fieldings vader. Is deze kleine, nietige, jongen werkelijk de duivel.

Met de komst van Sal gebeuren er achter elkaar een hoop ongelukken. Hierdoor begint de gemeenschap zich toch af te vragen of Sal werkelijk de duivel is.

De vraag is nu... Is Sal de duivel, het kwaad of gewoon een klein jongetje op de verkeerde plaats?
Het besef komt om de hoek kijken, of het kwaad werkelijk zo dichtbij is en zich in 'onschuld' aan ons toont.

Meer recensies van Monique