Bouquetreeksthriller

Monique 16 december 2015
Ik had mijzelf voorgenomen om geen boeken meer van Suzanne Vermeer te lezen. Wat mij betreft zijn het bouquetreeks thrillers. Ik zag echter 4 en 5 sterren voorbij komen en werd toch nieuwsgierig. Helaas kan ik het geen 4 of 5 sterren geven. Het verhaal gaat over 6 vriendinnen, midden dertig met zeer goede opleidingen. Een is er dierenarts, psycholoog, arts etc. Waarom worden deze dames dan neergezet als bakvissen met reacties van meiden die net uit de pubertijd zijn. Het verhaal is vrij kinderlijk, ongeloofwaardig geschreven en wordt nergens echt spannend. De zogenaamde vriendinnen liegen en bedriegen en wantrouwen elkaar. Lees dit boek op een bedje in de zon in een all inclusive hotel. Ik ben wel benieuwd wie de schrijver van deze boeken is.

Meer recensies van Monique