verheldering voor de tv-serie

Muppekuhh 20 augustus 2018
Ik heb de serie gezien voordat ik ben begonnen met het lezen van de boeken. Heb lang getwijfeld of ik ze wel zou gaan lezen of niet. Ik was bang dat ik het saai zou gaan vinden zoals ik(en sorry als ik mensen beledig) het eerste boek van lord of the rings. Ik kwam daar gewoon niet doorheen. Na lang getwijfeld te hebben, heb ik de eerste 2 boeken gekocht. Eerste heb ik al een tijde uit en ga nu beginnen met het tweede.

Was het boek saai? Absoluut niet. Natuurlijk waren er hoofdstukken die ik liever las dan andere maar in het algemeen heb ik genoten om het te
lezen. Het is deels fantasy(waar ik veel van hou), gaat over koninkrijken(wat ik ook graag lees), romantiek, geweld, Boek heeft bijna echt alles.

Ik heb de serie nu 2 keer gezien. De eerste keer snapte ik de ballen waar alles om ging (het deel dat ze aan het vechten zien wie op de troon komt snapte ik nog)en was het me te ingewikkeld al die verhaallijnen. Maar na het lezen van het eerste boek en daarna nog eens het te kijken vond ik het veel duidelijker waar het allemaal om ging. Verder geef het boek ook wat meer informatie dan dat je bij de serie ziet.

Kan niet wachten op de rest van de delen te lezen

Meer recensies van Muppekuhh