Een paar andere in mijn klas waren deze serie aan het lezen en zeiden dat het een hele leuke serie was. Ik ben hem toen ook gaan lezen en ik kan absoluut niet ontkennen dat het geweldig is. Ik heb nu deel 6 al uit, terwijl die mensen uit mijn klas nog niet in 5 zijn begonnen. Ik vind deze serie echt te gek! Ik wou dat er meer delen waren!! Ik kan me er goed bij inleven, ondanks dat het fictie is. Ik hebben denk ik alle delen in 4 weken gelezen! Ik wil dat er meer van Cassandra Clare wordt vertaald, zoals The Infernal Devices serie, The Shadowhunter's codex, Shadowhunters and Downworlders, City of Bones - The Little Book of Quotes (de Quotes in deze boeken zijn zeer interessant) en natuurlijk de verhalen over Magnus Bane. Ik begin echt nieuwsgierig te worden over wat er is gebeurt in Peru. Maar over dit boek zelf: Het is een geweldig spannend boek en een geweldig einde van de serie. Ik vind het alleen jammer dat er na het 3e deel niet vaak meer in het perspectief van Jace wordt geschreven, want om eerlijk te zijn vindt ik hem het leukst.

Reacties op: GEWELDIG!!!

Bestel het boek bij Libris vanaf 9,99 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99