IJzersterkte jeugdthriller

muuz89 23 maart 2015

Wauw, wat heeft dit boek mij in mijn greep gehouden, zeg. Toen ik dit boek in mijn handen had en de achterflap gelezen had leek me dit een spannend verhaal. En dat was het zeker.

Het verhaal begint gelijk over de moord op Elise, de beste vriendin van Anna. Stukje bij beetje wordt uitgelegd hoe alles tot stand is gekomen. Wat ik erg bijzonder vind aan het boek is hoe het er aan toe gaat bij de rechtbank, het proces enz. Dit wordt bijzonder goed beschreven en je wilt steeds weten hoe het verder gaat.

Het verhaal loopt vlot door en mijn verwachtingen over dit boek waren juist. Dit is IJzersterk geschreven, zoals een jeugdthriller hoort te zijn en ik hoop nog meer van deze schrijfster te gaan lezen.

Meer recensies van muuz89