Een heerlijke novelle van Stephen King en Richard Chizmar.

my1985 23 november 2018

Voor Hebban mocht ik het E-book Gwendys knoppenkist buzzen.
Op een dag ontmoet Gwendy een man met een zwarte broek aan, een zwarte overjas en een wit overhemd. Op zijn hoofd heeft hij een zwart hoedje. Hij heeft een knoppenkist bij zich en deze overhandigd hij aan Gwendy. Ze vraagt zich af wat ze hiermee moet gaan doen en waar de knoppen voor dienen en wat er gebeurd als een van de knoppen aanraakt. Ook gebeuren er verschillende dingen of ongelukken. Gwendy vraagt zich af of dit komt doordat zij de knoppenkist heeft of dat het allemaal maar puur toeval is wat er gebeurd als zijn in de buurt is.
Het boek bevat ook mooie illustraties. Dit is een heerlijke en korte novelle van Stephen King en Richard Chizmar die snel even tussendoor leest. Daarom geef ik dit boek 4 sterren.

Meer recensies van my1985