Recensie De laatste brief

Natalie 09 november 2008
De laatste brief is een mooi liefdes verhaal. Maar eigelijk ook een verhaal over keuzes maken en wat voor invloed dat heeft of kan hebben op je leven. In het begin is het wennen aan de schrijfstijl. Het verhaal wordt de ene keer door Stevie en de andere keer door Michael verteld. Geschreven in de Ik vorm waardoor je meer bij het verhaal wordt betrokken. Het verhaal speelt zich in deze tijd af maar de hoofdpersonen kijken terug op hun leven. Door die flash-Backs leer, kom je meer te weten over hun leven. De invloed van de 2de wereldoorlog op hun jonge levens & keuzes die ze maken. Ik heb genoten van dit boek en ik was ook licht ontroerd. Een sterk debuut van een jonge schrijfster.

Meer recensies van Natalie