Het derde boek van deze prachtige serie. Een SF achtige thriller met horror!
Ik heb genoten van de serie over het dorpje Wayward Pines. Dus als je de rest van de serie nog niet gelezen hebt…Pas op dit bevat spoilers…Dus eerst deel 1 en 2 lezen!
Het verhaal gaat over Ethan, hij is in Wayward pines terecht gekomen. Alleen niet in de tijd waarin hij dacht dat hij leefde. Het is namelijk duizenden jaren later. Wayward Pines is het laatste dorp waarin mensen leven, ter wereld! De mensheid staat op uitsterven. Ze zijn omringt door een hek, dat onder stroom staat. Voor hun eigen veiligheid natuurlijk. Het is te gevaarlijk in de buitenwereld. Daar lopen Abby’s rond. Dat is de evolutie. Daar is de mensheid in verandert Bloeddorstige monsters. Als David pilcher het hek openzet, uit pure wraak omdat Ethan de bewoners de waarheid heeft verteld is er niets meer wat hun kan beschermen. Ze moeten vechten voor hun leven. Er volgt een race van leven op dood. Er gebeuren gruwelijke dingen. En de tijd tikt weg.
Zal dit het einde van de mensheid worden?
Echt zo spannend. Het plot is ook echt verassend, dat zag ik niet aankomen.
Dat de tijd tikt, dat voel je van de pagina’s afspatten! Het is niet voor de gevoelige maag. Abby’s hebben nogal een vreemde drang naar voedsel. Wat er op hun menu staat?! Dat wil je niet weten!
Echt een topboek van een top schrijver. Kan niet wachten op de tv serie. Ben er erg benieuwd naar!
5 sterren*****

Reacties op: Met een denderende vaart naar het einde van de mensheid?????

Bestel het boek bij Libris vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99