Beetje langdradig

Natasja Toorn 05 juni 2015
Dit boek krijg van mij niet zoveel sterren als al haar andere boeken, een kleine drie sterren.
Als Jack de baan van zijn dromen krijgt brengt dit een ommekeer in het huwelijk, omdat dit voorheen ook al eens is gebeurd weet Elizabeth niet zo goed wat ze er mee aan moet, dit duurt eigenlijk tot het eind van het verhaal zo. Dit vind ik erg jammer omdat haar andere boeken zo mee slepend zijn.Elizabeth is een goede vriendin van Meghann die we al tegen kwamen in het boek “Twee zusjes“, alleen is Meghann is dit boek nog vrijgezel, dus misschien had ik eerst dit deel moeten lezen en dan de andere, alhoewel ze goed van elkaar los te lezen zijn had er wel een bepaalde volgorde in mogen zitten.
Ik blijf toch fan van haar boeken en hoop dat het volgende boek weer als vanouds is.

Meer recensies van Natasja Toorn