Mooie serie

Natasja Toorn 01 juni 2015
Waar deel 1 De Appelboomgaard is gestopt gaat dit deel verder, alleen is nu Isabels verhaal aan de beurt en word het verhaal van Magnus verder uitgediept.
Het word erg mooi afgewisseld tussen het heden en verleden van Magnus, in het verleden was hij net als zijn vader een verzetsheld. Ook Annelise’s verhaal heeft hier ook een erg grote rol in gespeeld. En zo komen heel veel dingen die altijd verzwegen zijn langzaam naar boven als Mac het verhaal van Magnus gaat schrijven. Ook komen Tess en Dominic weer voor in dit verhaal en zo word het verhaal steeds uitgebreider. Kan Isabel Mac weerstaan of kan zij ook het verleden niet loslaten.
Een prachtig verhaal met sterke karakters, er zou voor voor mij nog een deel aan vast geplakt mogen worden.

Meer recensies van Natasja Toorn