Dit boek is echt bovennatuurlijk en daar moet je echt van houden. Ik zelf kon me er goed in vinden en heb er van genoten.
Het brengt toch een bepaalde spanning met zich mee als deuren dichtslaan en je alle details te zien krijgt van de spoken of geesten uit het verleden.
Ik heb al vele soorten boeken over geesten en spoken van Nora gelezen maar dit boek gaat net weer een stukje verder en krijgen we te maken met Reïncarnatie en daar moest ik even aan wennen.
Toch weet ze ook met dit verhaal je aandacht weer volledig vast te houden tot het einde, en er de nodige romantiek en toch ook wel humor in te doen.
Decan heeft altijd een gevoel gehad of het huis Manet Hall voor hem bestemd is, en keert na een mislukte romance naar New Orleans. Daar leert hij Luna en haar geweldige oma kennen. Het lijkt of ze allemaal met het huis verbonden zijn, maar op welke manier? Lees en vooral huiver………

Reacties op: Middernacht

Bestel het boek bij Libris vanaf 12,50 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99