Hier wil ik wel meer van

Natasja Toorn 03 december 2014
Dit is nou echt een boek voor deze donkere (feestdagen). Je word meegenomen naar een prachtig vakantieoord Snow Crystal, waar de romantische kerst sfeer en de warmte van de familie van Jackson je om de oren vliegt, en dat is nou net wat Kayla helemaal niet wil. Het hoe en waarom lees je in deze schitterende roman die je tot het einde toe volledig in de ban houd. Ik was er gewoon zelf bij leek wel, alhoewel ik absoluut niet van de kou en sneeuw houd, kreeg ik het van dit boek lekker warm. En zou het liefst meteen mijn kerstboom gaan zetten.(ik zal maar even wachten tot de sint het land uit is). Dit boek geeft je een heerlijk romantisch gevoel, en geeft je een paar uur lekker zwijmelen.

Meer recensies van Natasja Toorn