broken throne

Nathalie B 30 juni 2019
De cover trekt meteen je aandacht door de kroon op de voorkant die er goed uitspringt door de donker paarse achtergrond. Hierdoor zou ik het boek meteen oppakken als ik het in de winkel zou zien liggen. Ik vond het boek interessant om te lezen met de verschillende verhalen over de personages die in de andere boeken in de serie voorkomen. Ik vond wel dat als je de andere boeken niet gelezen hebt dit verhaal moeilijker te volgen is omdat je de achtergrond van de personages niet kent uit de andere boeken. Ik vond het leuk om te zien dat een paar van de bladzijden in andere kleuren zijn gedaan waardoor ze er extra uitspringen. Daarnaast is de stamboom ook heel interessant om te weten en weet je zo ook hoe alles in elkaar steekt. De schrijfstijl is goed te volgen en makkelijk om te lezen. Het boek is zeker een originele toevoeging op de andere boeken in de serie. Ik heb veel leesplezier gehad aan het boek ook al heb ik de andere boeken in deze serie niet gelezen. Ik vind het wel een aanrader om eerst de andere boeken te lezen voordat je dit boek leest om de verhaallijn beter te kunnen begrijpen.

Meer recensies van Nathalie B