Two Dark Reigns

Auteur: Kendare Blake
Uitgeverij: Pan
Publicatiedatum: 2018
Aantal bladzijdes: 432 bladzijdes

De cover is erg donker waardoor de titel en de naam van de auteur er goed uitspringen. Daarnaast vallen de scepters op de voorkant goed op doordat de slang om de scepter roodgekleurd is en de bol van de andere scepter fel blauw gekleurd is. Het is een hele mooie cover.
De schrijfstijl is makkelijk te lezen en heeft geen moeilijke woorden. Het plot begint eerst langzaam en daarna wordt de spanning steeds meer opgebouwd waardoor je het boek in een keer wil uitlezen. Ik vond het verhaal heel origineel. Het lijkt mij heel lastig om een goed verhaal zoals dit verhaal te schrijven. Het derde boek was een goed geschreven en spannend vervolg op de vorige twee boeken.
Ik heb veel leesplezier aan het boek gehad en ik zou het boek aan iedereen aanraden om te lezen.

Meer recensies van Nathalie B