In samenspraak met de auteur zet ik de recensie van het proeflees exemplaar van zijn nog te verschijnen boek De Zaden der Hoop 4 bij de Centurion II op Hebban. Dit omdat Zaden der Hoop 4 nog niet op Hebban staat en Centurion 2 niet meer beschikbaar is omdat de auteur de drie delen van De Centurion nu gebundeld heeft in een Omnibus. Kan ik net zo goed de recensie hier zetten! Goed en dan nu de recensie!

Zoals de titel het al zegt Gruwelijk lekker om te lezen. Eenmaal begonnen wil je steeds door lezen, het is makkelijk te volgen ondanks dat je van heden naar verleden vliegt en vice versa. Helemaal als je voorgaande delen van de Zaden der hoop en de centurion ook hebt gelezen. Binnen dit boek komen overal stukken van voorgaande boeken terug, dit vloeit mooi in elkaar over. De schrijver houd ook in dit boek geen rekening met tere zieltjes. Ook hier weer grof taalgebruik en ontzettend gruwelijke voorbeelden. Als beeld denker zie ik het dan ook letterlijk voor me. En dat is niet altijd fijn. Desondanks kijk ik nu al uit naar het boek wat hierna gaat komen. Want het lijkt ieder boek gekker en gruwelijker te worden.

Reacties op: Gruwelijk lekker om te lezen!

De Centurion #II - Owan Drake
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het e-book € 1,15