Een superleuk en fantasierijk boek!

17 juli 2016
Mara is vaak ziek en is dan hele dagen alleen thuis omdat haar vader moet werken (haar moeder was ervandoor gegaan, toen ze een baby was). Haar vader zorgt zo goed mogelijk voor Mara, maar kan niet thuis blijven als Mara ziek is.
Op een dag staat Mara ook in oog met een oude vrouw, die zomaar in hun huis staat. Ze doet alsof ze dement is, maar daar trapt Mara niet in. Deze oude vrouw - Geertje - hoort bij een club, die het leven van anderen ongemerkt aangenamer willen maken. Geertje en Mara kunnen het al gauw goed vinden met elkaar en Mara beschouwt Geertje een beetje als haar oma. Na een tijdje mag ook Mara bij de club, mits ze de testen goed aflegt!

Een superleuk en grappig boek waarin blijkt dat oude mensen helemaal niet saai hoeven te zijn. Sterker nog: in dit boek hebben ze een geheime club, om het leven van andere mensen aangenamer te maken. Mara fleurt er helemaal van op en vindt het geweldig dat ook zij de kans krijgt om bij de club te komen.

Ik heb zelf ook genoten van dit boek, een heerlijk fantasierijk boek dat van begin tot eind boeiend en leuk is om te lezen!

Meer recensies van