langdradig

Door een ongeval, of is het opzet ? Beland Alex in het ziekenhuis in coma. Het verhaal wordt vanuit de ik persoon (Alex vertelt). Hij ligt dan wel in coma, maar krijgt alles wat er om hem heen gebeurd en wordt vertelt gewoon mee. en komt er dan ook achter dat het geen ongeluk was. Hij gaat diep graven in zijn herinneringen om er achter te komen wie het op hem gemunt heeft. Is het zijn vriendin Bea ? of een vorige vriendin ? Heeft die brief met die Baby foto er soms mee te maken ? Het klinkt als een goed verhaal maar helaas valt het mij dan weer tegen.
Het boek heeft 315 blz, waarvan ik mij door de eerste 200 heb moeten worstelen. Ik vond het erg langdradig en saai.Ik wil dan toch weten hoe het verhaal afloopt en daarom heb ik het boek uitgelezen. Ik had er mij veel meer van voorgesteld. Jammer, want het concept van het verhaal is goed. De schrijfstijl is prima en leest vlotjes. daar is op zich niks mis mee. Maar ik denk dat er veel meer in dit verhaal had kunnen zitten.

Meer recensies van Nicole Beijersbergen-Maessen