Deel 7 Frieda Klein

nicolet1968 05 november 2018
Deel 7 van een heerlijke boekenserie en hoewel gezegd wordt dat de delen afzonderlijk van elkaar te lezen zijn wil ik iedereen aanraden om de serie in de juiste volgorde en in korte termijn te lezen. Ik heb de serie in de afgelopen maanden met korte afwisseling door andere boeken (her) gelezen en de personages voelen nu erg vertrouwd en ik voel me echt achter Frieda aan door Londen lopen.
In dit deel is iedereen er inmiddels wel van overtuigd dat Dean Reve nog in leven is. En hij heeft het niet alleen op Frieda gemunt maar probeert haar nu duidelijk te raken via haar vrienden ( of is het toch niet Dean Reeve maar een copycat).
Ik zou zeggen niet twijfelen maar duik samen met Frieda Klein en haar bijzondere vriendengroep in Londen om ook deze mysteries weer te ontrafelen.

Meer recensies van nicolet1968