02 november 2011
Voor school moest ik een boek lezen. Als thriller fan verbaasde ik mezelf dat ik er nog geen één op had staan. Als liefhebber van Scandinavische thrillers had ik geen idee wat ik moest lezen en kreeg ik deze aangewezen van mijn lerares.

Het boek zelf viel me erg tegen. Er zaten heel veel spellings- en taalfouten in, waar ik mij heel erg aan heb geërgerd.
Zelf ben ik ook niet goed in d's en t's, maar een komma's en hoofdletters gebruiken moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ook vind ik dat het tot nu toe (blz. 137) niet spannend wordt geschreven. Toen de eerste personage Sylvie werd vermoord, had ik het idee dat ik een kinderboek zat te lezen in plaats van een thriller. Tot nu toe valt de 'bestseller' erg tegen en vind ik het niet eens de titel literair of thriller waardig.

Ik zie nu al tegen de volgende 170 bladzijdes op....