Prachtig, maar niet wat ik ervan gehoopt had

Dit boek wordt geprezen door meerdere bekenden, misschien dat ik er daarom misschien ietsje hoge verwachtingen van had.

Het boek leest lekker weg en je wordt per direct in een andere wereld gezogen. Soms betrapte ik mezelf erop dat ik uren had zitten lezen, terwijl het voor mijn gevoel een heeeel stuk korter was.

Toch waren er voor mij ook een paar momenten dat is het boek iets minder vond. Namelijk:

- Kvote lijkt in mijn ogen iets te veel op een Mary-sue (als dat ook de juiste naam is voor mannelijke perfectelingen).
- Het is op sommige momenten iets te langdradig. En als er een beetje vaart achter zit, heb ik niet het idee dat het plot echt ergens naar leidt.

Al met al een prachtig boek, anders had ik het ook geen hoge beoordeling gegeven. Door de poëtische schrijfstijl wilde ik het boek niet dichtslaan, en ondanks dat het langdradig was op sommigen momenten was het nooit saai.