Als ik blijf

OceanSoul 13 december 2017
De flaptekst pakte mij direct. Ik ben zelf een enorme muziek liefhebber.

De uitstraling van het boek is ook erg mooi. Verschillende schrijfstijlen en kleuren. Mooie cover en voelt ligt in de hand aan. Wat ikzelf enorm prettig vind ivm gewrichts problemen.

Het verhaal is vlot geschreven. Fijne schrijfstijl. Het verhaal word afgewisseld met flashbacks van vroeger. En het is een pluspunt dat het verhaal word geschreven vanuit het oogpunt van Mia. Wat het speciaal daaraan maakt is dat Mia buiten haar lichaam leeft tijdens het verhaal. Ik vind dit persoonlijk erg mooi gevonden!

De hoofdstukken zijn redelijk kort. Wat ik prettig vind. Het leest voor mij dan sneller weg.

Ik had alleen wel erg moeite met het einde. Het was boem, pats, daar, afgelopen. Ik had nog wel iets meer willen weten over de toekomst. En voor mij had het verhaal op het einde wel wat uitgebreider gemogen.

Het boek krijgt van mij 4 sterren!

Meer recensies van OceanSoul