Pageturner van hoog niveau

OceanSoul 15 juli 2018
Ik was enorm blij toen ik hoorde dat ik 1 van de gelukkige was die dit boek mocht lezen! Bedankt Hebban, uitgeverij The House of Books, en natuurlijk Bernice Berkleef

Jelka word op een ochtend verward wakker. Als ze de tijd op de klok ziet schrikt ze. Haar zoontje Cody heeft nog nooit zolang doorgeslapen.
Als Jelka op zijn kamer komt, en ziet dat het bed leeg is, raakt ze in paniek.
Ze probeert haar man te bereiken via de telefoon, maar ze krijgt geen gehoor.
Dan staat opeens de politie voor de deur die het vreselijke nieuws komen brengen dat Cody overleden is. Over de toedracht word nog niet gepraat.
Wel geeft de politie aan dat haar man is aangehouden...

Het verhaal word geschreven vanuit 4 verschillende personages. Moeder Jelka, vader Oscar, Lena (moeder van Jelka) en Nadine.
Elke personage heeft weer zijn eigen geheimen. En al met al kom je steeds meer te weten. Het blijft enorm spannend van begin tot eind.
Er zitten meerdere page tuners in het verhaal. Dit vind ik echt een super pluspunt van de schrijfster, want het is geen verhaal waarvan
je het einde al kent! Je word elke keer weer op een andere voet gezet. Als je denkt dat een bepaalde personage er iets meer te maken heeft,
verander je je stelling gelijk bij de volgende personage!
De schrijfstijl is erg prettig. Het leest als een trein. Ook de hoofdstukken zijn niet te lang, en er zit voldoende afwisseling in.
Het verhaal is opbouwend, en uiteindelijk komen alle verhaallijnen bij elkaar.
Hierdoor is de ontknoping van het verhaal voor mij verrassend!
Van de boeken die ik dit jaar heb gelezen behoord dit boek in mijn top 3!

Meer recensies van OceanSoul