Goed vervolg

Lisanne89 22 januari 2019
Fijn dat we een vervolg hebben gekregen op mijn hele leven lang. Het verhaal gaat verder over Lynn en Stephan. Je leest dat er iets gebeurd is waardoor hun relatie onder druk komt te staan. Echter is niet gelijk duidelijk wat er aan de hand is. Is Lynn vreemd gegaan? Is er soms iets anders aan de hand?!
Emma Anna schrijft het boek zo dat je perse wilt weten wat er tussen Lynn en Stephan is voor gevallen. Wederom is het boek vanuit beide personages geschreven, waardoor je leest dat beide heel graag hun huwelijk goed willen houden. Maar kleine dingen verkeerd opvatten doordat ze bang zijn de ander te verliezen.

Ik kan dan ook alleen maar blij zijn dat het boek goed afloopt. Gelukkig heb ik zelf een gelukkig huwelijk en de liefde van mijn leven alweer 13 jaar naast mij. Niet iedereen heeft het geluk om een stabiele relatie te hebben met een liefdevolle partner. Ik ben dan ook een beetje van Stephan gaan houden. Hij houdt met alles wat hij heeft van Lynn en wil er alles aan doen om hun relatie te redden. En zeg nou zelf, zo’n man willen we toch allemaal!!

Meer recensies van Lisanne89