Two Dark Reigns

Romy 11 oktober 2018 Auteur
Alweer het derde deel in the #1 New York Times bestselling Three Dark Crowns series en het is wederom een goed boek.
Katherine is aan de macht, maar haar zussen zijn op jacht naar de kroon en een vreemde mist bereikt het eiland die allemaal lijken laat aanspoelen. Verder is er ook weer nieuw leven en een hereniging van Arsinoe en haar beer.
Weer een verhaal van Kendare Blake, ook bekend van de boeken Anna dressed in Blood, dat niet teleurstelt. Net als in haar andere boeken zit het verhaal vol spanning en avontuur.
Het boek is op zich, naar mijn mening, goed te lezen als je deel 1 en 2 nog niet hebt gelezen, maar het is zeker een aanrader om de boeken toch even te doornemen en te genieten van het talent van deze schrijfster.
Dus, denk niet meer langer na over een goed boek, dit moet je hebben! Dit verhaal komt in het begin wat traag op gang, maar als je eenmaal in het verhaal zit, kan je niet meer stoppen, een echte pageturner.
Welverdiende 4 sterren.

Meer recensies van Romy