waardige vervolg

23 januari 2016
Net als deel 1 had ik momenten dat ik moeilijk vond om het boek weg te leggen, stond te laat op, ging later slapen.
Hoewel dit keer het verhaal tijd nodig had om op gang te komen. Ik miste humor, leuke sarcastische discussies. Gelukkig kwam het later regelmatig aan bod.

Het was spannend en intrigerend. Dit boek heeft mij wat geleerd over de Maya's en ik ben nu nieuwsgierig naar de geschiedenis van de Maya's. Ik zet zeker op het lijst om daar wat meer over te lezen.

Ik genoot van alle personages, ook van slechterikken. Ze hadden allemaal iets waardoor je door wilde lezen, overleven ze of niet. Zal ik blij zijn als weer een slechterik dood gaat? Hoop ik dat het goed komt tussen Sabir en Lamia? En zo had ik diverse vragen tijdens het lezen.

Mijn nieuwsgierigheid is groot, dus ik ga nu door naar deel drie.

Meer recensies van