Review door PG Scholte van het gratis hebbanbuzzboek van de hebbanbuzzclub#hebbanbuzz,#hrc2016 van de Finse schrijver Jussi Valtonen,voorwaarde hiermee vervuld;recensie:het boek boeit slechts matig,mager 6je,vanwege de hoofdpersonen worden slechts oppervlakkig beschreven,de karakters,de thematiek ligt veels te ingewikkeld voor de gemiddelde leek,termen als neuron en dendriet die thuishoren in de psychologische fysiologie worden niet verder behandeld,of uitgediept,als de geschetste realiteit inderdaad zo is zoals door de schrijver weergegeven,dan ontbreekt in genoemde samenlevingen,Finland,als USA ieder gevoel van romantiek,als Noorse ,Scandinavische,Finse schrijver mis ik de skandinavische sfeer!sorry,veels te moeilijk,en vrij weinig diepgang,vgl IJslandse schrijvers,debuutroman?volhouden,danku van de hebbanbuzzclub,merci(ex-student GU van A'dam:psychologie).aan voorwaarden,zie ook Twitter hiermee voldaan!

Reacties op: Review

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,95 Bestel het ebook bij Libris voor 11,99