Kon niet stoppen met lezen

Petra Wiggers 16 februari 2016
Zelf heb ik een paar vrijgezellenfeestjes meegemaakt die die altijd heel gezellig waren. Al die vrijgezellenfeestjes waren alleen met vrouwen die er met de aanstaande bruid vandoor gingen.
Nora, de hoofdpersoon in dit boek, is een "einzelgänger". Zij wordt uigenodigd op het vrijgezellenfeestje van een "oude" vriendin die ze al pl. 10 jaar niet heeft gezien. Niet dol op feestjes, maar wel nieuwsgierig. Ze gaat samen met Nina, ook een vriendin uit het verleden die ook is uitgenodigd.
Ze komen terecht in een heel afgelegen "glazen" huis in een donker, donker bos. Het huis is al wat unheimlich en de omgeving is ook niet aantrekkelijk in het sombere najaar.
In dit huis, tijdens het vrijgezellenfeest gebeuren de meest rare dingen. Wel dingen die echt kunnen gebeuren. Ga ik eerder naar huis, of toch maar niet ? Dat speelt Nora verschillende keren door het hoofd. Ze blijft en komt bij in een ziekenhuis.
Wat is er allemaal gebeurd?
Ga lekker lezen ! Zo spannend! Ik kon echt niet stoppen. Als ik 's nachts wakker werd moest ik eerst weer een paar bladzijden lezen voordat ik verder kon slapen.
De enige opmerking die ik heb is dat ik de titel van het boek niet echt geweldig vond.
Verder een echte aanrader.

Meer recensies van Petra Wiggers